Tidy up Room

Hello there!
So, yesterday morning at 3 am (i have no idea why am I not sleepy yet), rasa rajin aku terus datang nak kemas bilik aku. biasa lah dengan mug cawan tinggal atas meja, mangkuk nasi aku, duhh.. Teenage, biasa lah. Well, dah kemas.. ini hasilnya..


Old PC Tower Case

creative ehh?

Add caption

my workspace.. Fans of Jamies World!

my side bed 'table'? 

left below foot bed side

yepp, itu PC Tower lama I. dalam otak ni, mesti fikir, apa aku nak buat dengan case ni? haritu la, kemas-kemas bilik store, jumpa PC Tower ni.. memang tak boleh guna dah sebab hard drive rosak. So I decided nak bukak semua benda dalam tu. segala mother board, CD Drive, bla bla bla habih di keluarkan. mula-mula tak tau lagi pun nak buat apa dengan benda tu. tapi, aku mesti simpan, sebab satu hari nanti mesti aku akan buat sesuatu dengan benda ni..So, turn up, this day, aku dh buat 'shalf'.. unik ek? hahahah

No comments:

Post a Comment