Telling about the new Blog

Hello there!

arrggghh! its almost 12:35 in the morning and I still cant let my eyes rest. Aku terlampau memikirkan tentang blog aku ni. latar belakang nak letak apa, header?


meskipun aku memang genius dalam mereka cipta or design a new art for my blogspot, I still hoping that I can change THE WHOLE blog into my personal looks.. macam reka sendiri tema blog dan gunakan dengan cara HTML or else? tapi, aku langsung tak ada ilmu mengenai HTML ni apa semua. aku memang ade sorang kawan yang betul-betul tau dalam HTML code ni, tapi segan la pulak. Hes my senior and he doesnt seem to like me jugak la.. LOL.. belajar sendiri? pening la kepala aku nak pikir kod-kod ni apa semua.. tapi, sure did aku memang ada design tema untuk personal blog aku. In Sha Allah, suatu masa nanti, aku mesti guna..

No comments:

Post a Comment