Untitled Post


sepatutnya hari sambutan hari guru ni aku tangkap gambar untuk laporan
dan bersuka ria, tapi hanya disebabkan hanya aku tak dapat menyiapkan kerja multimedia
untuk persembahan hari guru, aku di banned dari sambutan harini? oleh guru sendiri?
2 orang guru yang jadi guru pengawas, yang memang dari dulu dieorang macam tak sukakan aku.
sebab apa?
aku tak pasti, tapi yang pasti dieorang benci sangat dengan aku sangat kenapa?
aku anak murid, aku datang, nanti aku blah la.
"aku tak nak tengok muka hang ambik gambaq masa majlis tu nanti"
amboi, aku ada bunuh orang ka sampai macam tu sekali aku kena dengan dieorang?
aku ni ja ka yang nakal dekat sekolah? aku ni ja ka yang selalu buat salah?
yang murid lain, buat masalah sejak dari awal sekolah, tapi dieorang ok ja layan.
senyum2, sakat menyakat lagi.
aku? aku bagi salam, tengok muka aku pun taknak.
guru apa macam tu?
maaflah sapa2 yang baca, yang nak cakap aku ni anak murid durhaka/durjana
tapi, aku manusia ada hati. even youre the one who read this post, also ada hatikan? 
sapa tak kecik hati?

No comments:

Post a Comment