Official Facebook Page, trip to Kuala Kangsar & had a great time with beloved granny

Alhamdulillah! Allah dah bagi aku satu idea yang bernas tentag facebook page lama aku. aku buat facebook page aku tu pun hanya lah suka-suka. nak popular macam tu je la konon nye.. padahal langsung tak guna pun. tak update pun status dalam tu. letak 2-3 gambo tapi ade jugak 20+ orang yang Like pages tu. So, kaitan antara blog aku ni pulak, aku pun nak jugak share benda-benda baru dalam blog aku ni dekat facebook. tapi, aku takut rakan-rakan dalam personal facebook aku tu ha yang runsing dengan aku punya status. dah la aku tulis panjang-panjang, mana la tak runsing nya.

So, I decided nak tukarkan facebook page lama I tu, kepada facebook page khas untuk Story of Syahmi Life blog!! yay!! 



dan, akhirnya petang tadi, I had a great time with my granny di taman 'Syurga Kertas' milik nenek ku.. yaa, Im so freakin lucky sebab tinggal dengan nenek sendiri dikampung yang ada taman bunga sendiri di rumah. Nak gambar? Ok, in the next post, kita tengok sama-sama tau.. haha

Ouhh, ya satu lagi.. hari ahad yang lalu, aku, nenek, dan makcik aku, ada pergi jalan-jalan dekat Kuala Kangsar. Visiting my parent dekat Sungai Siput. So, I ade je tangkap gambar along perjalanan I dekat sana. tapi, unfortunately, phone aku pulak tertinggal rumah mama&abah aku. so tak dapat nak update lagi gambar-gambar tu. Esok la In Sha Allah, mama aku kirim dekat makcik aku yang ada dekat Jalong nak bawak balik sini. That it for today update! See you in another exciting day!

No comments:

Post a Comment